sobota, 23 listopada 2013

Inspiracje - pokój dla dziecka.

Dziś tak trochę inaczej. Miałam kiedyś plan, żeby dodawać regularnie zdjęcia na tego bloga i niestety, konsekwencją nie grzeszę, ale uwiera mnie to jak .... jak nie wiem co:). Stąd postanowiłam podzielić się inspiracjami, jakie znalazłam w internecie dotyczące niczego innego jak macierzyństwa, a konkretniej pokoju dziecięcego.

Nie powiem, że obsesyjnie o tym myślę(chociaż byłaby to prawda), ale jestem na etapie przygotowywania kącika dla Małej. Do pokoju to jeszcze daleko, ze względu na aktualny metraż, jest to bardziej aneks dziecięcy, ale mimo to chciałabym, aby był stylowy, nie przesadzony, a jednocześnie bardzo dziecięcy, dlatego każdy drobiazg jak choćby ramka na zdjęcia, staram się przemyśleć kilka razy. Przypuszczam, że potem nie będę miała głowy do takich rzeczy:)





 źródło: pinterest


Nie bez powodu można tu zobaczyć powtarzające się kolory. Strasznie mi się podobają jasne odcienie, jednak tak się składa, że ściany w dziecięcym aneksiku są grafitowe, ale absolutnie nie uważam tego za wadę, postawiłam dla przełamania na biel mebli i róż w odcieniu podobnym do tego na pierwszym zdjęciu.  Zdecydowanie na tych zdjęciach urzekły mnie niebanalne aranżacje ścian, jak również łóżeczka, a konkretnie ilość tkanin, która w odpowiednich barwach dodaje uroku, a także kokardki - czyż nie są cudowne?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz