sobota, 21 grudnia 2013

Inspiracje - Ściany


Wspominałam kiedyś, że ulżyło mi odkąd pojawił się w mojej głowie pomysł na pokój dziecinno dzienny, jednak teraz nasza sypialnia to prawdziwe utrapienie. Co  prawda mamy dwa główne kolory, ale pomijając meble i piec, jest po prostu pusto. Ściany wieją nudą, a odcienie współgrają tak bardzo, że wręcz należy im się kolor przełamujący, czy jakiś akcent nadający charakter. Dziś jednak chciałam się skupić na pierwszym z problemów, który najbardziej rzuca się w oczy, a tutaj jest kilka pomysłów:


źródło: Pinterest


Nie mogę się zdecydować czy postawić na kilka ramek czy jedną taką dużą jak ta poniżej. A może po prostu, jakaś ozdoba zamiast zdjęć?



źródło: Zszywka

A tutaj trochę teorii o urządzaniu galerii. Polecam stronę InteriorsPL, gdzie autorka, Wiola, udziela świetnych porad na temat aranżacji wnętrz. Musze przyznać, że jej teksty bardzo mi pomogły :)


źródło: Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz