piątek, 11 kwietnia 2014

Inspiracje - Wielkanoc




Wielkanoc tuż, tuż, ja z postami na bakier, więc pomyślałam, że podzielę się chociaż inspiracjami świątecznymi. Przyznam, że do tej pory jeśli chodzi o dekoracje wielkanocne, moja głowa aż świszczała z wszechobecnej pustki. Jednak przeglądając Pinterest natknęłam się na kilka naprawdę ciekawych pomysłów. Kto wie, może je wykorzystam w tym roku :).









 To jest mój faworyt. Od pierwszego wejrzenia zapragnęłam mieć taki wazon w domu :).



 
 Do tej pory pisanki zawsze kojarzyły mi się z różnokolorowymi jajkami i/lub kiczowatymi naklejkami. Taka stylóweczka o wiele bardziej przypadła mi do gustu :o) .



 Alternatywa dla banalnych słodyczy. Ciasteczka w króliczki odchodzą do lamusa!
(żartuję, ciastka też są mile widziane)



 Kiteczki przy pierwszej jajecznej doniczce mnie totalnie zdobyły! Czy tylko ja kojarzę święta z zapachem rzeżuchy?



 To dopiero pomysł!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz