poniedziałek, 2 czerwca 2014

Inspiracje - Prosty Mani

Naklejki to chyba najszybsza metoda na ciekawy mani.


Im mniej masz możliwości lub czasu, tym bardziej chcesz czegoś, co tego wymaga. W moim przypadku to głównie wymyślne fryzury i malowanie paznokci. Włosy ścięłam tak krótko, że mam już niewielkie pole manewru, jeśli jednak chodzi o manicure, bardzo tęsknię za wymyślnymi wzorkami, a sklepowe półki mijam z westchnięciem, bo na co mi nowy?
Poszperałam w necie i znalazłam kilka nie czasochłonnych pomysłów, które pozwolą mi, mam nadzieję, zaspokoić głód na paznokciowe szaleństwo, nie musząc jedynie zaspokajać się jednokolorowymi szponami. Nie twierdzę, że natykam się na nie pierwszy raz, wręcz przeciwnie, są tak banalne, że szok, ale to chyba ogólna przypadłość ludzka, że na najbardziej oczywiste rzeczy wpada się na końcu.:)








Wystarczy na jeszcze mokrym lakierze odcisnąć np linijką takie kreski, czyż to nie jest genialnie proste i szybkie?  

Sam lakier jeśli jest ciekawy może odwalić całą robotę niebanalnego manicure, podobnie jest z top coatem.

Jeden błyszczący paznokieć to klasyk. Delikatny, ale przyciąga wzrok.

kolorowe tasiemki samoprzylepne są praktycznie wszędzie, np w szafach Essence. Wystarczy nakleić według pomysłu, a wygląda jakby się poświęciło na to mnóstwo czasu!








Mój faworyt. To chyba mi się nigdy nie znudzi. Może dlatego, że perspektywa kupienia pięciu różnych lakierów jest tak kusząca, może dlatego, że w końcu nie muszę decydować, który kolor wybrać(generalnie jestem kiepska w podejmowaniu decyzji). 
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.pinterest.com


 
Teraz tylko dobry wysuszacz, nabłyszczacz i można wymacać na spacerze wózek tak by pochwalić się przechodniom ;). Ma ktoś namiary na dobry nabłyszczacz?

1 komentarz:

  1. Ja dziś szukałam jakiegoś szaleństwa i w końcu zmyłam wszystko, a na paznokciach wylądowała klasyczna czerń :D Piękna!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń